25 Mart 2008 Salı

Manchester United 3-0 Liverpool FC



Manchester United, son maçlardaki yüksek performansını Liverpool maçında da sürdürdü ve rakibiyle oynadığı 150. maçtan galibiyetle ayrılarak şampiyonluk yolunda çok büyük bir engeli aşmış oldu.

34. dakikada Wes Brown'ın golüyle 1-0 öne geçen Manchester United karşısında Liverpool, devre bitmeden Javier Mascherano'nun oyundan atılmasından dolayı geri kalan dakikaları 10 kişi oynamak zorunda kaldı. ''Oyundan neden ihraç edildiğimi anlayamadım'' dedi Mascherano, maçın ardından. ''Hakeme, neler olduğunu sordum. Küfür etmedim, agresif değildim ve kendisine karşı koymadım. Tek yaptığım, hakeme neler olduğunu sormaktı. Bu yüzden, ikinci sarı kartı gördüğümde inanamadım.''

Javier Mascherano gibi kilit bir oyuncunun eksikliği, Liverpool için oldukça kritik olmalıydı. Maçın son bölümünde Ronaldo ve Nani ile gelen goller, maçın skorunu belirledi. Mascherano, önümüzdeki hafta oynanacak Everton maçında da forma giyemeyecek.

Manchester United cephesinde ise alınan üç puandan sonra, Chelsea ve Arsenal arasındaki karşılaşma keyifle izlenmiştir artık. Öyle de olması gerekirdi, zaten. Bu hafta alınan üç puan, ligin bitimine yedi hafta kala Manchester United'ın önünü iyiden iyiye açmış olabilir. Sezon sonunda, şampiyonluğun en büyük favorisi, bana kalırsa, Kırmızı Şeytanlar.

Premier League formatındaki 10. şampiyonluğuna koşan Manchester United'da menajer Sir Alex Ferguson, ''İşlerini daha erken bitiremediğimiz için hayal kırıklığı yaşadım'' diyordu, maç sonunda daha farklı bir skorun ortaya çıkması gerektiğini söylerken. ''Çok önemli bir galibiyet aldık, büyük moral kazandık; ama bu galibiyet, işi bitirdiğimiz anlamına gelmiyor''

Alex Ferguson, her ne kadar temkinli davransa da İngiltere'de zirve yarışı yapan takımların İspanya'dakilere göre daha dominant takımlar olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden, Manchester United'ın büyük bir avantaj yakaladığını söyleyebilirim.

Man Utd: Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Scholes, Carrick, Anderson (Tevez 73), Giggs (Nani 73), Rooney.
Subs Not Used: Kuszczak, Hargreaves, O'Shea.

Booked: Ferdinand.

Goals: Brown 34, Ronaldo 79, Nani 81.

Liverpool: Reina, Arbeloa, Carragher, Skrtel, Aurelio, Mascherano, Alonso, Kuyt, Gerrard, Babel (Benayoun 66), Torres (Riise 82).
Subs Not Used: Itandje, Hyypia, Crouch.

Sent Off: Mascherano (44).

Booked: Mascherano, Torres, Arbeloa.

Att: 76,000

Ref: Steve Bennett (Kent).

Hiç yorum yok: