22 Mart 2008 Cumartesi

Tebrikler LeBron James !..



NBA'de dün gecenin adamı, bir kez daha LeBron James oldu. Detroit Pistons maçındaki 30 sayısının ardından, Cleveland Cavaliers kulüp tarihinin en skorer oyuncusu olmasına dört sayı kalan LeBron, Raptors karşısında takımını galibiyete taşırken 29 sayısının yanına 12 ribaund ve 5 asist ekledi. LeBron James ismi, beş yıl bile olmadan Cavaliers'ın unutulmazları arasına girdi.

''LeBron'un en skorer oyuncu olmasındaki en inanılmaz nokta, sadece 23 yaşında olması'' diyor, coach Mike Brown. ''Kesinlikle inanılmaz''.

Dün geceki Raptors ve Cavaliers karşılaşması, muhtemel playoff eşleşmesi olması açısından da önem taşıyordu. Raptors'a karşı ilk yarıyı 6 sayıda tamamlayan LeBron, maçı toplam 29 sayı ile bitirdi. LeBron James, maçın bitimine 7:19 kala 18 sayıda olmasına karşın bu bölüm içerisinde attığı 11 sayı ile de Cavs'e galibiyeti getiren isim oldu.

Beş sezonluk NBA kariyerinde ise daha fazlasını yaptı. Cleveland Cavaliers Tarihi'nin en skorer oyuncuları:

1. LeBron James: 10,414 sayı - 380 maç
2. Brad Daugherty: 10,389 sayı - 548 maç
3. Austin Carr: 10,265 sayı - 635 maç

''Bu taraftarlar, sıfır sayıdan 10000 sayıya kadar beni izledi'' diyordu maçın ardından, Cavaliers tarihinin en skorer oyuncusu. ''Genç bir adamdan, gerçek bir adama geçişimi gördüler. Bu, sahip olduğum en iyi tecrübelerden biri. Kulüp tarihinin en skorer oyuncusu olmak asla hayal edmeyeceğim bir olaydı; ama şu an, burdayım ve bu, inanılmaz bir duygu''.

''Takım hakkında konuşmaya başlamadan önce, LeBron James için birkaç şey söylemek istiyorum'' demişti coach Mike Brown. ''O'nunla çalışmak, kendi adıma müthiş bir deneyim. O, inanılmaz bir oyuncu, bunu herkes biliyor. LeBron'a kendisiyle çalışma fırsatını bana sunduğu için teşekkür ediyorum''

Mike Brown'un sözleri her şeyi açıklıyordu, belki de. Koç, her ne kadar tüm başarıları LeBron'ın gerçekleştirdiğini düşünse de Brown ile birlikte LeBron'ın müthiş bir gelişim gösterdiğini görmek de çok zor olmasa gerek. ''Mike Brown'a büyük saygı duyuyorum. O'nunla birlikte daha iyi bir savunma oyuncusu oldum. O'nunla birlikte bir takıma liderlik yapabilmeyi öğrendim. Tüm başarıları, beraber yaşadık. Buraya geldiğinden beri, beraber geliştik. Ben, daha iyi bir oyuncu oldum. O da, daha iyi antrenör; çünkü birbirimize büyük saygı duyuyoruz ve bu da başarıyı beraberinde getiriyor'' şeklinde karşılık verdi antrenörünün sözlerine, LeBron James.

Geçtiğimiz sezon, tek başına Cleveland Cavaliers'ı Doğu Şampiyonu yapan James, yüzük için de pek uslu durmayacaktır. Belki bu sezon, belki sonraki; ama mutlaka, günün birinde şampiyon olacak.

Hiç yorum yok: