30 Ocak 2009 Cuma

Boston Celtics ve Küllerinden Doğan ''Efsane''



Sonunu görebildik nihayet. Öğrencilik hayatımızın 17. senesinde tüm kariyerimizin en hareketli haftalarından birini geride bırakmayı başardık. Sorun yok gibi şimdilik. Geri dönmek ve tempoyu yeniden yukarı çıkarmamak adına da herhangi bir engel gözükmüyor.

Gündem oldukça yoğundu hafta boyunca. Galatasaray ve Sivasspor, ligdeki 2-0'lık maçın ardından Türkiye Kupası'nda birbirlerine rakip oldular. NBA All-Star 2009 kadro seçimi öncesi dedikodular iyice su yüzüne çıktı. Keza, 21 Şubat gecesi sona erecek takas sezonuna özel olarak da bazı söylentiler vardı. Galatasaray ve Sivasspor'un arasındaki hikayeye benzer bir senaryo Liverpool ile Everton arasındaydı. Haftasonunda FA Cup'ta 1-1'lik eşitliği yine bozamadı iki takım. Premier League'de önemli transferler gerçekleşti, birkaçı direkten döndü. Dedik ya hareketliydi, gündem.

Yaşanan tüm gelişmeleri değerlendirebilmek için bazı planlarımız vardı elbette. Bu düşünceler eşliğinde bilgisayarımızın başına geçmek üzereyken enteresan bir olayla karşılaşmak durumunda kaldık. Ve kendi adımıza gündem bir anda değişti.

Blogger.com'un engellendiği günlerden önceydi. Yaklaşan NBA Sezonu öncesinde 30 takımı da ayrı ayrı değerlendirme projemiz vardı. Atlantik Grubu'nun bitirmiştik. Doğu'daki ilerleyişimizi sürdürecektik ki, bloglarımıza ulaşma hakkımız -kısa süreliğine de olsa- elimizden alınmıştı. Tabii, bu süre içerisinde proje yarım kaldı. Batı Konferansı'na geçemeden NBA Sezonu başladı. Büyük bir hayalkırıklığıydı; ama yine de birkaç kalburüstü analiz olduğu söyleniyordu. Boston Celtics ile başlamıştık. Belki, hatırlayanlar vardır. Anımsayamanlar için adresi verelim: http://eraysozen.blogspot.com/2008/10/nba-2008-09-sezonu-boston-celtics.html

Başlangıçtı. Bazı nedenlerden dolayı devamı gelemedi. Önümüzdeki sezon için sıcaklığını korusun, o zaman gerçekleştirmek isteriz yine. Dün akşam bir başka başlangıç daha vardı.

''Yeni sezonda Boston Celtics Değerlendirmeleri ile karşımızda olacak olan Ali Ünlü ilk yazısı "Celtics Küllerinden Doğdu!" ile karşınızda.'' başlığıyla da nbatr.com adlı sitenin tüm okuyucularına duyurulmuştu. Sayın Ünlü, yeni bir yolun henüz başındaydı. ''Küllerinden'' doğamamıştı henüz. Çünkü, doğacağı bir külü yoktu. Ama ilk yazısını okuduktan sonra, kendisindeki yeteneği görememek imkansız ile eşdeğer olmalıydı. Fotoğraf seçimi, girişi, gelişmesi, sonucu ve en sonunda yorumlar kısmındaki, ''Yeni yazı ve değerlendirmelerle yeniden karşınızda olacağım.'' cümlesiyle.

Harika bir iş çıkarmış, Ali Ünlü. Kendisini kutlar, kariyerinde başarılar dileriz.

Okuyalım: http://www.nbatr.com/boston-celtics/celtics-kullerinden-dogdu.html

5 yorum:

Sheed dedi ki...

bence de çok başarılı bi genç.. ali ünlü ismini herkes bi kenara yazmalı bugünden..

fotoğrafı falan kendin bul birader hiç değilse, bi de "yeniden karşınızda olacağım" demiş ortalıklarda yok, seni bekliyor heralde :)

ama kötü bi şey emek hırsızlığı tabi.. sen gülemiyorsundur belki ama kafana takma.. zaten NBATR, çapı belli bi site..

Onur dedi ki...

Merhabalar,

Ben nbatr.com'un sahibi Onur,
sitedeki yorumlarınızı görüp, olayı araştırdım.

Ali de kabul etti, hem onun adına hem sitemiz adına özürlerimi kabul ederseniz sevinirim..

Yapmış bir çocukluk, ilk defa başımıza gelmiyor bu olay, araştırsam da yayınlamadan önce gözden kaçıyor bazen.

Neyse tekrardan kusura bakmayın, yazıyı kaldırdım yayından.

Kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

Arkadaşım yazını çaldığım için çok özür diliyorum, NBATr adına da özür diliyorum. Yaptığım çocukluk için beni affedin çok özür diliyorum. Bir daha böyle bir şey olmayacaktır lütfen kusuruma bakmayın...

ASY dedi ki...

Selamlar,

Yapabileceğiniz bir şey yok. Anlayabiliyorum. Sizin dışınızda geliştiği için de hak veriyorum.

Olayı buraya taşıdım. Çünkü, blog sahibi birçok arkadaş, karşılaşabiliyor böylesi durumlarla. Araştırmak, zevk almak ve birtakım sonuçlara ulaşmak önemli burada. Maalesef; Ali Ünlü, fark edememiş bunu.

Kabul edilebilecek bir özür de yok aslına bakarsanız. Ali'nin aynanın karşısına geçip düşünmesi gerekir. Daha sonra, söz konusu yazıyla birlikte, bir siteye yazarlık başvurusu yaptığını da öğrendim. Anladığım kadarıyla belli bir yolun başında. Nereye kadar sürecekti acaba? Yazıyı, emeği, alın terini çalmaktan öte bir şey bu. Kendisine saygısı olan insanlar kalmaz çünkü bahsettiğimiz durum içerisinde.

Neyse. Benim özelimde bir sorun yok. Umarım, Ali Ünlü de ders çıkarır bu olaydan ve geleceğini yeni, özgün fikirlerle oluşturmaya çalışır.

Eray.

Adsız dedi ki...

Ben Ali Ünlü, yaptığım bu hata için çok özür diliyorum. Emeğinize büyük bir saygısızlık yaptım lütfen beni affedin. Size iyi çalışmalar...