23 Mayıs 2009 Cumartesi

LeBron James: We Are All Witnesses!

Tarihe tanıklık etmek bu olsa gerek.

LeBron James, NBA Doğu Konferansı Finalleri'nin tüm seyrini değiştiren inanılmaz bir şut attı. Son saniye basketi, Cavaliers'a 96-95'lik galibiyeti getirdi. Ve ikinci maçın ardından seriye eşitlik geldi. Hidayet Türkoğlu'nun kariyerindeki en önemli gecelerden biri olabilirdi. Ama LeBron James daha kararlı çıktı.

Robert Horry'nin 2002 Batı Finalleri 4. Maçı'ndaki o mucize şutunun canlı şahitlerinden biriydi, Hidayet Türkoğlu. Yedi yıl sonra kader yine oyun oynadı O'na. O şut, Lakers'ın şampiyonluk yolunu açmıştı 2002 yılında. LeBron'un şutu da bir şeyler fısıldıyor sanki. Kesinlikle, yıllarca unutulmayacak bir gece. The Greatest Moments'ın yeni bir görüntüsü daha var artık.

Bir şey daha. 1989 yılında Michael Jordan, Craig Ehlo'nun üzerinden gönderdiği ''The Shot'' ile kariyerinin en önemli hamlelerinden birini yapmış ve Chicago Bulls ile birlikte ilk playoff serisini kazanmıştı (1989 NBA Playoffları, Doğu Konferansı 1. Tur 5. Maçı).

''LeBron James ve The Shot'' başlığı da tarihteki yerini aldı bu maç ile birlikte.

1 yorum:

montaellis dedi ki...

maçın ilk yarısını izleyebildim. ikinci yarıyı beklerken, devre arasında uykuya yenik düşmüşüm. uyandığımda açtım televizyonu. gecenin hareketleri gösteriliyordu. 2 numaradaydı sıra. hidayet son saniyeye girerken basketi yaptı, ulan bu ikiyse, bir ne ki? dedim. yoksa. yoksa bu lebron 1 saniyede çevirdiyse maçı. ve sonra lebron'un mucizevi şutunu gösterdiler 1 numarada. canlı şahidi olamadım bu efsane şutun malesef, ona yanıyorum ben.)