3 Şubat 2010 Çarşamba

Saba Tümer, Hasan Şaş ve Uçak Fobisi

6 yorum:

UçanTekme dedi ki...

of,

sabah sabah güldürdü hasan bizi. süpermiş.

wonderkid dedi ki...

Ortak dua kopardı beni:D

Adsız dedi ki...

Gerard Pique'ye ''tak'' diye çıktı kırmızı kart. Darısı Engin Memişler, Douglas Braga, Yalçın Ayhan, Hürriyet Göçer ve diğerlerinin başına.


bilmeden yorum yapmak çok güzzel . maçı başından izleseydin messiye arkadan çelme takan adama kart bile verilmedigini görürdün.

Adsız dedi ki...

Engin Memişler, Douglas Braga, Yalçın Ayhan, Hürriyet Göçe

barışı niye yaz(a)madın buraya ???

SozenE. dedi ki...

Adsız,

İnsanın takip edildiğini bilmek güzel, teşekkür ederim.

Bilmeden yorum yapmak da güzel. Ben de keyif aldım hakikaten. Bundan sonra böyle devam etmeyi düşünüyorum. Maçı başından beri izliyorum, ama bilmediğim için anlayamadım sanırım. Teşekkür ederim bir kez daha.

Adsız,

Aynı kişi ile konuşuyor olmalıyım.

Engin Memişler, Douglas Braga, Yalçın Ayhan, Hürriyet Göçer, Barış Özbek...

Şimdi oldu herhalde. Burada fanatizm mi vardı? Ben bilemedim. Futbolu seviyorum. İyi futbolcuları izlemeyi de. Bilmeden yorum yapmanın dışında tabii. Diğer yandan; insanlarla iletişim kurmaktan da keyif alırım çoğu zaman.

Umarım günün birinde sen de ismin yaz(a)bilirsin buraya.

Selamlar,

Eray.

müşkülpesent dedi ki...

ya bu kadar gülecek ve kahkaha atacak ne var saba tümer her şeye bu kadar zorlama kahkaha çok itici adam toplu ölüm diyo kahkaha atıyor iyi ki biri bunun kahkahasını konu yaptı bir kere.
çok rahatsız edici ve zorlama bir kahkaha sırf bu yüzden 1.20 de kapattım videoyu